Sunday 9 October 2011

first of all =='

bismillahhh. perkenalkan diri dulu ea, nama aku norfaziana binti mansor. aku penuntut KOLEJ TEKNOLOGI ALPHA jurusan perniagaan. umo 21 tahun. umo 21 baru nak berbloging, HAHA. lawak. tapi ada jugak kan dari takdak. sumpah, tak terpikiaq lgsg pun aku nk terjebak dlm semua2 ni, tp tula jodoh, CEWAHH. no lah. mcm ni, untuk sem ketiga ni ada plak lecturer aku yang cun ni (bodek sbb nati beliau akan baca) suruh buat sorang satu blog untuk assignment individu, so, tercipta lah budak sepet ni punya. HAHA. apa kena mngena jurusan perniagaan aku dgn blog? haihhh, banyak! terpikiaq gak aku semua2 ni penting untuk masa akan datang, kena la belajaq2 sama buat blog kan. kalau beliau tak suruh memang tak sedaq la kan. okei, terima kasih MISS SHA :) dan semua, saya budak baru belajaq kalau salah tolong tunjukkan ea ;) peace, wassalam ;p

No comments:

Post a Comment